Wizyta Oa i 0b w Planetarium
- Szczegóły
20 marca grupy 0a i 0b wybrały się do Planetarium w Hali Widowiskowo-Sportowej. Dzieci obejrzały film 3D opowiadający o następstwie por roku oraz o poruszaniu się Ziemi wokół Słońca i własnej osi. Dzięki technologii 3D dzieci mogły lepiej wczuć się w historię i poczuć jakby były częścią akcji.
Zawody w piłkę ręczną dziewcząt w ramach GOS
- Szczegóły
W dniach 18 i 25.03.2024r. w ramach Grodziskiej Olimpiady Sportowej rozegrane zostały zawody w piłkę ręczną dziewcząt kat. młodzież (kl. 7/8). Nasza reprezentacja wysoko wygrała wszystkie mecze (łącznie cztery), co pozwoliło zająć I miejsce.
Skład:
Klasowe skrzynki kwiatowe
- Szczegóły
Wiosna, wiosna... zawitała już do szkolnego ogródka naszej Szósteczki 🌺🌸
Dziękujemy Rodzicom za przygotowanie pięknych kwiatów w skrzyneczkach 🥰
Czekamy na kolejne oznaki wiosny w naszym ogródku
Zdjęcia skrzynek klasowych na szkolnym FB
Przesilenie wiosenne, czyli nic mi się nie chce. Co się ze mną dzieje?
- Szczegóły
Czekamy na wiosnę, wyglądamy pierwszych promieni słonecznych, nie możemy się doczekać aby było cieplej, i żeby chciało nam się chcieć. Ale dlaczego nam się nie chce? Co sprawia, że czujemy się zmęczeni, może zasmuceni, czasem przygnębieni?
Przesilenie psychiczne na wiosnę – towarzyszący wielu ludziom okres zmęczenia, apatii, drażliwości i zmian nastroju, który często występuje wraz z nadejściem cieplejszych miesięcy.
Dzień kolorowej skarpetki i Dzień Wiosny w Szósteczce
- Szczegóły
21 marca to kolejna wyjątkowa data w kalendarzu roku szkolnego. Wiosna to czas, kiedy wszystko budzi się do życia, świat z dnia na dzień robi się kolorowy.
W naszej Szósteczce tego dnia świętujemy dwa wydarzenia.
Po pierwsze: Zielono, żółto i wiosennie robi się w naszych sercach i na korytarzach - tradycyjnie tak witamy Panią Wiosnę.
Po drugie: Kolejny raz obchodzimy Dzień Kolorowej Skarpetki, znany również jako Światowy Dzień Zespołu Downa.
Projekt matematyczny w klasach ósmych
- Szczegóły
W ramach działań związanych z Tygodniem Matematyki klasy ósme uczestniczyły w projekcie ph. ,,Rola matematyki w obliczeniach podatkowych ’’. Projekt miał za zadanie zwiększyć świadomość uczniów na tematykę systemu podatkowego oraz pokazać praktyczne użycie narzędzia matematyki. W czasie lekcji matematyki zorganizowana została pogadanka na temat podatków.